Garanciákm reklamáciok

JÓTÁLLÁS, PANASZKEZELÉS

Az összes, a HONLAPon értékesített, tartós használati termékre a hatályos jogszabályok és a gyártók kereskedelmi szabályzata szerinti jótállási feltételek vonatkoznak, maximum 2 évig.

A termékek újak, a csomagulásuk eredeti és az egyes gyártók által engedélyezett forrásokból származnak. Minden termékhez mellékeljük a gyártó által kiállított Termékszavatossági bizonyítványt.

Jogi személyek esetében a jótállás a szállítástól számított 1 év, ha a terméket lakossági célra használták. Nem állunk jót olyan jogi személyek esetében, amelyek a termékeket kereskedelmi, ipari vagy nyilvános helyeken használják.

A gyártói termékszavatossági bizonyítvány hiánya azt jelenti, hogy a termékre csak a Rudisport jótállási jegye / termékszavatossági bizonyítványa érvényes, amely letölthető a honlapról vagy amelyet e-mail-ben lehet kérni a Rudisporttól. A termékszavatossági bizonyítvány közzététele a honlapon azt jelenti, hogy ezáltal minden felhasználó és vásárló, mielőtt feltette volna a megrendelését, a honlapon keresztül megkapta az erre vonatkozó információt.

Az ÜGYFÉL, vásárlói minőségében köteles tudomásul venni és tiszteletben tartani a Termékszavatossági bizonyítvány előírásait, valamint azon előírásokat, amik a kezelési, összeszerelési, karbantartási előírásokban szerepelnek, ellenkező esetben fennáll a veszélye annak, hogy elveszti a jótállást a termékért.

Az Ügyfél köteles a termékeket a Termékszavatossági bizonyítványban foglaltak szerint kezelni, szállítani, kicsomagolni, tárolni, összeszerelni, megőrizni és használni. A Rudisport nem vállal felelősséget azokért a károkért, amelyek abból származnak, hogy az Ügyfél nem tartja be ezeket az előírásokat.

Minden, a termékek megjelenésével vagy mennyiségével kapcsolatos panaszt (ütések, karcolások, törések, szín- vagy árnyalateltérések, alkatrészhiány, termékhiány, minden olyan látható hiba ami azonnal észrevehető és nincs szükség szakember segítségére, ahhoz hogy észrevehető legyen), amit a kézbesítéskor azonnal észlelni lehet, a kézbesítéstől számított maximum 24 órán belül az Ügyfélnek írásban jeleznie kell. E határidő lejárta után a látható hibák vagy gondos vizsgálat következtében feltárható hiányosságokra vonatkozó panasz már nem érvényes.

A kézbesítés után, a jótállási időszakon belül keletkezett károkat, hibásodásokat jelezni kell a Rudisport felé az alábbiak szerint: a panaszlevélnek tartalmaznia kell a megrendelés kódját, a számla számát, a kiszállított dobozok számát, a szállítás módját, a panasz okát és a meghibásodást okozó feltételezett okokat, valamint egyértelmű, releváns fotókat a meghibásodásokról.

A Rudisport részére visszaküldendő termékeket megfelelő módon kell visszacsomagolni, az eredetileg kiszállított csomagolóanyaghoz hasonlót használni. Nem szükséges az eredeti csomagolóanyagba visszacsomagolni, de a csomagolásnak meg kell védenie a termékeket bármilyen további sérüléstől a visszaszállítás során.


A Rudisport a panasz kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül válaszol. A panasz megoldása érdekében a Rudisport eldöntheti az alábbiakat:

- visszautasítja a panaszt, ha az alaptalannak bizonyul, vagy ha az észlelt hiba nem gyári hiba, ami már a kiszállításnál létezett vagy ha a panaszlevél a jótállási időszakon túl érkezett, vagy más olyan esetek állnak fell, amik a Használati és vásárlási szabályzatban vannak;

- saját költségén orvosolja az árut ért panaszt;

- a termék használata függvényében egy kedvezményt ajánl;

- kicseréli vagy visszaszállítja a terméket;

- semmilyen panaszt nem vesz figyelembe, ha az Ügyfél bármilyen módon beavatkozott a termékbe, a Rudisport engedélye nélkül.

A panasz orvslására a hatályos jogszabályokban meghatározott határidőn belül, maximum 20 napon kerül sor.

A panaszokat az alábbi címre lehet küldeni:

SC LARIX MOBILA SRL, localitatea Reghin, strada Gurghiului, nr. 69, 545300, judet Mures

vagy szóban lehet jelezni a  (+4) 0374 34 71 71telefonszámon

Vagy írásban a..hallo@rudisport.hu.. e-mail címre.